Direktlänk till inlägg 12 augusti 2011

Now I'm back

Av snyggingen-molly - 12 augusti 2011 23:43

Hello bloggen!


Nu är jag tillbaka... igen. Men nu tror jag iaf att jag har bestämt mig för att vara kvar här på bloggplatsen. Inatt sover jag hemma hos Ida, imorgon ska jag hem till mamma. Saknar mamma redan! Men jag hoppas iaf att ni gillar min blogg, fastän jag hela tiden byter blogg-sida o.s.v Jag sitter iaf och kollar på en video med Justin Bieber på YouTube, alltså en musik-video. "One Less Lonely Girl" heter låten som Justin Bieber sjunger i videon, men allvarligt. Hur kan man inte gilla Justin Bieber? Om man hatar honom måste man väl vara konstig? Men alltså mina idoler... eller jag berättar nog inte det... Jag har många. Men Justin Bieber, Eric Saadé, Molly Sandén, Alexander Rybak, Swingfly och Jedward är iaf mina allra största idoler, eller jag har ju också Miley Cyrus och Selena Gomez. Sa ju att jag hade många. :P Men jag dricker te nu, kvällen har varit rätt så kall. Den var iaf på stan, där det var en uteservering. Mamma kan fortfarande vara på stan, snacka om att mamma gillar att vara ute med kompisar på stan. Men när vi var på uteserveringen så träffade jag iaf en tjej från skolan (som ska börja i 2:an, jag ska börja i 5:an) men hon heter iaf Nickolina, och hon är jättesnäll, hon är jättesöt också! Ja, men dagen var som sagt bra. Mest på stan. Varit mest med Moa (min storasyster, halvsyster) och vi hade skit kul. Fikade, och först när dom kom så var jag/vi jättenervösa. Jag var jättenervös iaf, jag höll nästan på få att få någonslags anfalning. :P Nej, men jag vart jättepirrig iaf. Men Moa och jag ska träffas flera gånger, för vi gillar varandra. :) Moa är den bästa syrra man någonsin kan ha. Oj oj oj. Klockan var 23.43 när jag började på inlägget. Nu är klockan 00.01 Men nu ska jag ju inte sitta och blogga hela natten. :P Men ni får sova så gott...♥


Kram //Molly♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av snyggingen-molly - 13 augusti 2011 10:49

hejsan bloggen   välkommen till min blogg på blogg.se besök den :P   http://mmollyy.blogg.se/   mhm :P ...

Av snyggingen-molly - 13 augusti 2011 09:27

Godmorgon bloggen! Nu ligger jag i Idas soffa. Mobilbloggar, så det går sjukt segt. :( Men nu äntligen vaknar Ida. Men bloggar mer sen. På datorn, kanske. :P Kram //Molly...

Av snyggingen-molly - 13 augusti 2011 00:18

Hejsan bloggen!   Igår så var jag så klart med mormor, mamma, Ida (en stund, hon gick hem efter en stund), några från mormors jobb, en tysk och en japansk! Men då så fick jag prata lite Japanska och lite Engelska och liiiiite Tyska, men det var j...

Presentation


Hej alla underbara bloggläsare. Jag bloggar så mycket jag kan och jag berättar om min vardag och allt sånt där. Ni märker nog snart det. Välkommen till min blogg♥♥♥

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards